Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Konyak-sci-fit rendezett Ridley Scott

Ridley Scott karrierje korábbi szakaszában már rendezett ikonikus reklámokat, azonban az elmúlt 15 évben szünetet tartott. Most viszont úgy érzi, hogy a hirdetések is egyre inkább a szórakoztatásról szólnak, és ezen felbátorodva igent mondott a Hennessy XO-t népszerűsítő, The Seven Worlds című klip elkészítésére. „Ez tisztán művészet” – mondta a filmről, hozzátéve, hogy a Hennessy „jó értelemben véve” művészi márka, ezért is élvezte az együttműködést.

A négyperces filmben elsősorban saját korábbi filmjeiből idéz, a szlogen is a 2001: Űrodüsszeia-ra hajaz, a hét jelenet pedig a legalább 40 éves érlelésű konyak fő ízjegyeit azok megérkezésének sorrendjében – édes jegyek, növekvő forróság, fűszeres él, lobogó láng, csokoládés pillanatok, fásság, végtelen lecsengés - dramatizálja.

(h/t Kreatív Online)

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1314625288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása