Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Magyar márkák együtt: Unicum x Halott Pénz x DRK

„Benned minden +van” szlogennel fogtak össze a hazai márkák a Zwack Unicum idei kampányában. Az Unicum Szilva limitált kiadásban is kapható.

Az Unicum 2010 óta minden tavasszal megújul, és a polcokon az eredeti mellett egy limitált kollekció is helyet kap, egy-egy olyan különleges személynek vagy eseménynek szentelve, akire vagy amire magyarként igazán büszkék lehetünk. Az idei év azért rendhagyó, mert ez az első alkalom, hogy – az Unicum mellett – az Unicum Szilva is limitált kiadásban kerül a polcokra. A széria további különlegessége, hogy az exkluzív palackból, amelynek csomagolásán a Halott Pénz zenekar tagjai szerepelnek, mindössze 10.000 darab készült.

„Az idén egy olyan csapat került a palackra, akik rendkívül tehetségesek, mégis alázatosak, akik tisztelik és szeretik a zenét, dalaikban pedig ott cseng az Unicum legfontosabb üzenete: »Csak pozitívan!«. Emellett példaként szolgálnak a fiataloknak, és ezért magánemberként, barátként is nagyra tartom őket” – mondta Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.

zwack_unicum_x_halott_penz_x_dorko_6.JPG

A kooperáció az egész évre kiterjed, mi több, egy harmadik, a fiatalok körében szintén kedvelt hazai márkával, a Dorkóval is kiegészült: a különleges palackkal egy időben bemutatták az Unicum, a Halott Pénz és a Dorko közös, „Benned minden +van” fantázianevű, limitált kiadású fesztiválkollekcióját is, amelyben az egyedi sneakertől kezdve a pólón és gymbagen keresztül egészen a baseball sapkáig minden szükséges kellék megtalálható.

„Dávidékkal már korábban is dolgoztunk együtt, de ilyen hármas együttműködésre még nem volt példa. Szerencsére nagyon gördülékeny volt a közös munka, amit nagyban segített az is, hogy mindhárom márka életében fontos szerepet tölt be a folytonos újra törekvés, az innováció és az alkotás. Kíváncsian várjuk, hogyan fogadja majd a közönség a kollekciót” – mondta Gém Péter, a Dorko alapítója és ügyvezető igazgatója.

„Ez a mostani projekt egy nem mindennapi lehetőség: a fesztiválkollekció három magyar, a maga területén kiemelkedő márkát egyesít, valami teljesen újat és egyedit kínálva a fogyasztóknak. Mindannyiunk számára fontos a hazai közönség: arra törekszünk, hogy a saját piacunkon valami egészen egyedülállót és magas minőségűt hozzunk létre, és hisszük, hogy ez az a mozgatórugó, ami az együttműködésünket is sikeressé teszi” – tette hozzá Zwack Sándor.

A zenekar előtt tisztelgő, limitált kiadású Unicum Szilva a készlet erejéig az alábbi helyeken érhető majd el:

  • 2018. április 3-tól a Zwack Unicum budapesti mintaboltjában, webshopjában és az Unicum Facebook-oldalán keresztül;
  • 2018. május 1-től 223 db kiemelt MOL töltőállomáson;
  • 2018 májusától az Auchan teljes hazai hálózatában;
  • A nagy nyári fesztiválok idején (Fishing on Orfű, VOLT Fesztivál, Balaton Sound, EFOTT és Campus Fesztivál) 1-1 kiemelt Tesco áruházban (Pécs, Sopron, Siófok, Székesfehérvár, Debrecen).

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2113840920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása