„Benned minden +van” szlogennel fogtak össze a hazai márkák a Zwack Unicum idei kampányában. Az Unicum Szilva limitált kiadásban is kapható.
Az Unicum 2010 óta minden tavasszal megújul, és a polcokon az eredeti mellett egy limitált kollekció is helyet kap, egy-egy olyan különleges személynek vagy eseménynek szentelve, akire vagy amire magyarként igazán büszkék lehetünk. Az idei év azért rendhagyó, mert ez az első alkalom, hogy – az Unicum mellett – az Unicum Szilva is limitált kiadásban kerül a polcokra. A széria további különlegessége, hogy az exkluzív palackból, amelynek csomagolásán a Halott Pénz zenekar tagjai szerepelnek, mindössze 10.000 darab készült.
„Az idén egy olyan csapat került a palackra, akik rendkívül tehetségesek, mégis alázatosak, akik tisztelik és szeretik a zenét, dalaikban pedig ott cseng az Unicum legfontosabb üzenete: »Csak pozitívan!«. Emellett példaként szolgálnak a fiataloknak, és ezért magánemberként, barátként is nagyra tartom őket” – mondta Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.
A kooperáció az egész évre kiterjed, mi több, egy harmadik, a fiatalok körében szintén kedvelt hazai márkával, a Dorkóval is kiegészült: a különleges palackkal egy időben bemutatták az Unicum, a Halott Pénz és a Dorko közös, „Benned minden +van” fantázianevű, limitált kiadású fesztiválkollekcióját is, amelyben az egyedi sneakertől kezdve a pólón és gymbagen keresztül egészen a baseball sapkáig minden szükséges kellék megtalálható.
„Dávidékkal már korábban is dolgoztunk együtt, de ilyen hármas együttműködésre még nem volt példa. Szerencsére nagyon gördülékeny volt a közös munka, amit nagyban segített az is, hogy mindhárom márka életében fontos szerepet tölt be a folytonos újra törekvés, az innováció és az alkotás. Kíváncsian várjuk, hogyan fogadja majd a közönség a kollekciót” – mondta Gém Péter, a Dorko alapítója és ügyvezető igazgatója.
„Ez a mostani projekt egy nem mindennapi lehetőség: a fesztiválkollekció három magyar, a maga területén kiemelkedő márkát egyesít, valami teljesen újat és egyedit kínálva a fogyasztóknak. Mindannyiunk számára fontos a hazai közönség: arra törekszünk, hogy a saját piacunkon valami egészen egyedülállót és magas minőségűt hozzunk létre, és hisszük, hogy ez az a mozgatórugó, ami az együttműködésünket is sikeressé teszi” – tette hozzá Zwack Sándor.
A zenekar előtt tisztelgő, limitált kiadású Unicum Szilva a készlet erejéig az alábbi helyeken érhető majd el:
- 2018. április 3-tól a Zwack Unicum budapesti mintaboltjában, webshopjában és az Unicum Facebook-oldalán keresztül;
- 2018. május 1-től 223 db kiemelt MOL töltőállomáson;
- 2018 májusától az Auchan teljes hazai hálózatában;
- A nagy nyári fesztiválok idején (Fishing on Orfű, VOLT Fesztivál, Balaton Sound, EFOTT és Campus Fesztivál) 1-1 kiemelt Tesco áruházban (Pécs, Sopron, Siófok, Székesfehérvár, Debrecen).
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.