A Stolichnaya nem bízta a véletlenre új kampányát: hogy a média és a fiatal generáció is felfigyeljen rá, számos hírességet bevetettek.
A „Loud and Clear” névre hallgató globális kampány fő mondanivalója, hogy bármi is hajt téged, azt tedd merészen, hangosan és világosan. A reklámfilmet Ukrajnában forgatták olyan szereplőkkel, akik bátran vállalják az egyediségüket, és azt, ami motiválja őket. A film zenéjét az Oscar-díjas Hans Zimmer szerezte, a képekért pedig az első Oscar-jelölt női operatőr, Rachel Morrison felelt.
És hogy az ifjabb fogyasztóknak is kedvezzenek, a június végi hivatalos kampánynyitó partin New Yorkban a Billboard-listavezető Ty Dolla $ign is zenélt a részben celebekből álló közönségnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.