Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

A popkultúrát célozza a Stoli

A Stolichnaya nem bízta a véletlenre új kampányát: hogy a média és a fiatal generáció is felfigyeljen rá, számos hírességet bevetettek.

stoli-party.jpg

A „Loud and Clear” névre hallgató globális kampány fő mondanivalója, hogy bármi is hajt téged, azt tedd merészen, hangosan és világosan. A reklámfilmet Ukrajnában forgatták olyan szereplőkkel, akik bátran vállalják az egyediségüket, és azt, ami motiválja őket. A film zenéjét az Oscar-díjas Hans Zimmer szerezte, a képekért pedig az első Oscar-jelölt női operatőr, Rachel Morrison felelt.

És hogy az ifjabb fogyasztóknak is kedvezzenek, a június végi hivatalos kampánynyitó partin New Yorkban a Billboard-listavezető Ty Dolla $ign is zenélt a részben celebekből álló közönségnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr214166891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása