Észak-Amerikáról elsőre nem a gurulós foci jutna az ember eszébe, de a sportág feljövőben van, és erről a lendületről a Diageo rummárkája sem szeretne lemaradni.
A labdarúgás egyre népszerűbb az Egyesült Államokban: egyre több városnak van pályája és csapata, tíz év alatt megháromszorozta a rajongói körét, és mára holtversenyben a második legnézettebb látványsportággá vált, ráadásul további erőteljes növekedésre is számítanak az elemzők. Mindehhez társul a klubok szurkolóinak lelkesedése és a meccsek hangulata. Ezért is döntött úgy a Captain Morgan, hogy 2022-ig a hivatalos bajnokság, a Major League Soccer (MLS) hivatalos rum- és kizárólagos szeszpartnere lesz.
Az MLS támogatása mellett a fűszeres rum egyes csapatokat - Chicago Fire Soccer Club, D.C. United, New York City FC, Philadelphia Union és Seattle Sounders FC – is támogat, rajongóik pedig hamarosan a csapat színeibe öltöztetett Captain Morgant is vásárolhatnak majd.
Az együttműködést országos televíziós kampány, Instagram- és Twitter-megjelenések, valamint egyes városokban óriásplakátok is népszerűsítik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.