Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Neked írom – új filmet kapott az Unicum

Nosztalgikus filmet kapott az Unicum, főszerepben egy olyan emberrel, aki ritkán adja a nevét reklámokhoz: Presser Gáborral.

zwack-presser.jpg

Ki az, aki a legjobban össze tudja kötni a generációkat, akinek karizmája van és nem megosztó? Ezt a kérdést tette fel Zwack Sándor, és a válasz egyértelmű volt: Presser Gábor. A reklámokban nemigen látható zenészt egy három és fél órás beszélgetés győzte meg az Unicum Múzeumban, no meg az, hogy nem a hagyományos értelemben vett reklám, sokkal inkább film készült az együttműködésből.

A 105 másodperces műben – amelynek 45 másodperces változata mozikban, 30 és 45 másodperces vágatai pedig a televízióban is láthatóak lesznek novembertől – csak jelzésértékűen bukkan fel az ital, sokkal inkább a közös élmények kerülnek a középpontba. A film a Félvilágot és az Örök telet is jegyző Szász Attila munkája, a szereplők között pedig amatőr színészek és a Zwack-gyár dolgozói – valamint maga Zwack Sándor, aki minden eddigi reklámban szerepelt – is feltűnnek.

A sajtóbemutatón az is kiderült, hogy a Zwack már a húszas években is támogatta a kultúrát: Presser Gábor a saját gyűjteményéből adta Zwack Sándornak egy 1922-es, Korda Sándor által rendezett darab szórólapját, amelynek hátoldalán a Zwack Likőrök szerepeltek támogatóként.

A Neked írom a dalt című mű ennyire nem régi, „csupán” 1975-ben kezdte írni Presser, de a mai napig szinte mindenki ismeri a szövegét, és erre a közös élményre épít a film, amelynek célja – Balázs Péter senior brand manager szavai szerint -, hogy segítsen a márkának továbbra is kiemelkedni a tömegből. Palcsó Sára marketingigazgató ehhez még annyit tesz hozzá, hogy Presser Gábor életútja ugyanúgy unikális, mint a legendás ital és család története.

A mintegy egyéves alkotói folyamat során készült film a Nagoo Marketing Solutions ügynökség munkája, Kádár Gergely kreatív igazgató és Nagy Zsolt Csaba ügyvezető igazgató irányításával.

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5315269150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása