Az alkoholmentes sör már jó ideje népszerű nálunk is, az alkoholt nem tartalmazó koktélalapanyagok viszont egyelőre kevésbé közismertek. Augusztus végén viszont hozzánk is megérkezett a Fluére alkoholmentes párlat, amelyet a Coca-Cola HBC Magyarország forgalmaz.
Az úgynevezett mocktailok alkoholmentes italkompozíciók azoknak, akik az alkoholos koktélok ízélményére vágynak, de vagy nem szeretik az alkoholt, vagy éppen nem tehetik meg, hogy alkoholt fogyasszanak. A mocktailok fő összetevői az alkoholmentes párlatok, amelyek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek szerte a világban. Hogy ezeket mi különbözteti meg az üdítőktől? Elsődlegesen sajátos előállítási módjuk, a desztillálás: ennek köszönhetően az egyéb alkoholmentes italoktól teljesen eltérő, összetett az ízviláguk, ami inkább a röviditalokra emlékeztet. Így azok is élvezhetik a finom, fűszeres italok – például a gin – ízét, akik nem kívánnak alkoholt fogyasztani.
Az alkoholmentes párlatok egyik híres, külföldön már népszerű képviselőjét augusztus végétől a hazai bárokban, hotelekben és éttermekben is forgalmazza a Coca-Cola HBC Magyarország. A Fluére-ben a boróka, a levendula, a koriander és a citrusok alkotnak sajátos ízharmóniát, ami kiválóan helyettesíti a gin karakteres jegyeit. A Fluére-t egy rendkívül összetett, nagy szakértelmet igénylő, innovatív gyártási eljárás teszi egyedivé, ami leginkább a parfümök lepárlásához hasonlít. Egy rézüstben külön-külön desztillálják az összetevőket, az illóolajokat késztermékké alakítják, majd a házasítás technikájával alkotják meg a tökéletes, végleges ízt, kiegyensúlyozva az egyes ízjegyeket. A Fluére-ből tökéletes „gin-tonik” készülhet, de egyéb keserű és édes koktéloknak is remek hozzávalója lehet.
„A Fluére egy prémium minőséget képviselő alkoholmentes párlat, amely elegáns, kifinomult megjelenésű üvegéről is felismerhető. A Fluére és az általa létrehozott új kategória felpezsdíti majd az alkoholmentes italok világát, miközben kísérletezésre bátorítja a bartendereket. Egyszóval forradalmasítja majd a mocktailokat” – mondta el Vajda Márton, a Coca-Cola HBC Magyarország alkoholos portfóliójának vezetője. A Fluére-rel a Coca-Cola HBC Magyarország egy sajátos réteget célzott meg: azokat az egészségtudatos embereket, akik nem szeretnének semmit sem feladni a luxusból, az élvezetekből és a szórakozásból, de felelősen gondolkoznak, és kitartanak az alkoholmentes életmód mellett.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.