A Ballantine's nemrég piacra dobta a Ballantine’s Passion változatot, amelyet nekünk is alkalmunk nyílt megkóstolni az influencerekkel szervezett bemutató rendezvényen. Az újdonságról Pesti Gergelyt, a Pernod Ricard márkamenedzserét is megkérdeztük.
„A whiskypiacon egyre népszerűbbek az ízesített whiskyk. Ezáltal azok is megtalálják az ízlésüknek megfelő italt, akik nem szeretik a klasszikus whisky ízt, azonban szeretnének minőségi, nem mesterségesen ízesített, érlelt italt fogyasztani. 2014-ben vezettük be a Ballantine’s Brasil-t, ami egy szárított lime héjon érlelt whisky. Szerettünk volna egy hasonlóan trópusi ízvilágot megalkotni, valami olyat, ami még nincs a piacon” – mondja az új íz hátteréről a márkamenedzser.
A Passion azokat a nem whiskyfogyasztókat célozza, akik a gyümölcsös, édes long drinkeket szeretik. Az újdonság fogyasztását is long drink formájában javasolják. Ezt magunk is megerősíthetjük: ha valaki whiskykedvelő, akkor az édes, gyümölcsös íz alatt hosszasan keresheti az eredeti ital aromáját. Viszont – annak ellenére, hogy nem vagyunk nagy longdrink- vagy koktélrajongók – a partin különféle citruslevekkel és csilipaprikával szervírozott változat határozottan izgalmas és frissítő volt.
A Ballantine’s Passion bevezetését másfél hónapos online kampány támogatja, amelynek középpontjában egy nyereményjáték áll. Emellett – a Post For Rent ügynökség közreműködésével - influencerek segítségével szeretnék megismertetni a márkát a fogyasztókkal. Rájuk nem csak az elérésben számítanak, hanem azt is szeretnék, hogy a célközönség hiteles forrásból kapná az első impulzust az új termékről – mondja Pesti Gergely.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.