Itt a Jägermeister SCHARF: alapját az eredeti receptúra adja, de nagyobb szerepet kapott benne a gyömbér, így jött létre a márka eddigi legtüzesebb változata.
A világon elsőként Magyarországon mutatkozott be az új, gyömbéres Jägermeister SCHARF. Az ital 2019 áprilisában került először a boltokba, azóta zajlik a termék világszintű bevezetése.
Megalkotása során a 80 éve kidolgozott receptúrát használták fel, amiben 56 növényi összetevő található meg, annyi különbséggel, hogy most a gyömbér és a galanga gyökér kapta főszerepet, melyek meghatározzák az ital tüzes karakterét.
A csípős fűszeresség annyira felerősödött az új változatban, hogy ezt már a névben is szerették volna kiemelni. A scharf német szó, jelentése: csípős, erős. Ahogyan Nils Böse, a Jägermeister globális márkanagykövete elmondta: "Valóban csípős, amellett, hogy sokkal citrusosabb is, ezért a nagybetűs SCHARF név egyértelműen indokolt."
Sebastian Koenen, a globális innovációs és design csapat vezetője szerint: "Hűek maradtunk a gyökereinkhez, de a világ legsikeresebb gyógynövénylikőrének gyártójaként szeretnénk a vásárlóknak új impulzusokat is adni mind ízben, mind dizájnban, mind kommunikációban."
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.