Változik a tizenkét éves Rézangyal külseje és a jelenlegi termékportfólió is frissül.
A Rézangyal több mint tizenöt ízzel van jelen a piacon, amelyek mindegyike állandó minőséget képvisel, függetlenül az adott évjárattól. A gyümölcstermés minőségi ingadozásait a cég a házasítás technológiájával küszöböli ki, ami egyedülállóvá teszi a márkát a piacon.
A minőségben és a házasítási eljárásban az idei év sem hoz változást, annál inkább az arculatban és a kínálatban. „Idén egy alapos tervezési folyamat gyümölcse érik be. Egy olyan előkészített átalakulásnak vágunk neki, amelynek első lépése a közismert üvegek új köntösbe bújtatása” – fogalmazott Haász Dömötör, a Rézangyal brand menedzsere, aki szerint a fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen elmozdulást mutatnak a prémium irányba. Hozzátette: „miközben a jelenlegi termékportfóliót frissítjük, a második negyedévben még izgalmasabb változásoknak nézünk elébe, hiszen belépünk a prémium kategóriába, amelyben eddig még nem szerepelt a Rézangyal márka.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.