A roséborok népszerűségét kiaknázva az Egyesült Államok első számú importvodkája 5 százalék rosébort tartalmazó változatot dob piacra.
„A Svedka eddig is arról volt ismert, hogy felkavarja az állóvizet a vodkakategóriában, és trendeket meghatározó új ízeket vezet be” – mondta Carl Evans, a svéd márka marketingjéért felelős alelnök. A Svedka Rosé változat a közelgő tavaszi és nyári időszakban egyszerre szólítaná meg a vodka és a rosé szerelmeseit, és ezt integrált marketingkampánnyal is támogatják majd a tengerentúlon. Olyan pimasz szlogeneket találtak ki a hirdetésekhez, mint a „Vodka borfétissel”, vagy a „Nem bor, nem sajnálom”.
A Svedka Rosé vibráló gyümölcsaromákkal nyit, a szájban pedig eper- és ananászízt ad, melyet hibiszkuszos jegyek egészítenek ki. A termék a márkától eltérően átlátszó palackban lesz majd kapható, az édes és meglepő ízt pedig rózsaarany nyomatok fejezik majd ki.
A Svedka három legdinamikusabban növekvő ízváltozata a mangó-ananász, az eper-citrom és a kékmálna, de olyan innovatív ízeket is piacra dobtak már, mint az uborka-lime, a Colada és eper colada vagy a narancs-tejszín, míg az alapválasztékban a cseresznye, citrom, mandarin, málna, vanília és a barack szerepel.
A képek a Svedka Rosé designját készítő Brigade ügynökségtől származnak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.