Az 1968-ban bevezetett palack és címke finom megújításával a márka örökségét, a háromszoros lepárlást és a prémium minőséget kívánják hangsúlyozni.
A stockholmi Pond Design ügynökség által tervezett új megjelenés az elképzelések szerint továbbra is egyedülállóvá teszi a Jamesont az ír whiskey-k piacán. A palack elkeskenyedő testet és látványosabb vállat kapott, míg a címke feletti „szemöldök” és a palack alján kiemelkedő „sarok” miatt nagyobb és felejthetetlenebb élmény kézbe fogni. A zöld üveg és a könnyű töltést biztosító nyak megmaradt, ezekhez ugyanis ragaszkodtak a fogyasztók és a pultosok is.
A felfrissített címke alapanyaga texturált papír, és továbbviszi a design kulcselemeit – elsősorban a Jameson család címerét -, miközben a korábbinál időtlenebb és egyöntetűbb megjelenést biztosít. Az eredetileg a Bow Street-i főzde festett üvegablakai által inspirált színek is élénkebbé váltak: ragyogóbb piros a kupak, a címkén pedig frissebb a zöld és a krémszín is. A szöveg elsősorban a háromszoros lepárlást és az ír eredetet hangsúlyozza.
A palackokra nyomásérzékeny címke (PSL) eljárással kerülnek majd rá a címkék az Irish Distillers dublini Fox & Geese palackozóüzemében, ami a korábbinál nagyobb hatékonyságot és még inkább prémium megjelenést biztosít.
Az új csomagolás 2019 januárjában mutatkozik be Írországban, míg az Egyesült Államokban és más piacokon március körül, még Szt. Patrik napja előtt bevezetnék. Az év során az új designt kiterjesztik a Caskmates, a Jameson Black Barrel és a Jameson Crested sorozatokra is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.