Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Év végi üzletek a szeszpiacon

A küszködő Marie Brizard tőkét emel, a Pernod Ricard Afrikában egy helyi e-kereskedővel terjeszkedik, a Constellation Brands pedig női startupokat támogat.

euro-96289_1280.jpg

A Marie Brizard Wine & Spirits igazgatótanácsa idén szeptemberben döntött úgy, hogy a romló pénzügyi eredmények hatására csökkenti a költségeit és felkészül néhány nem kulcsmárkájának és egyéb eszközeinek eladására is, hogy bevételekhez jusson. Az átalakulás stabil pénzügyi hátterének biztosítása érdekében most kötelező erejű megállapodást kötöttek legnagyobb részvényesükkel, a papírok 29,47 százalékát birtokló Compagnie Financière Européenne de Prises de Participation-nal (COFEPP). Ennek értelmében – ha a tulajdonosok megszavazzák - a COFEPP első körben 25 millió eurós áthidaló kölcsönt nyújt a cégnek, majd egy következő lépésben tőkét emel az MBWS-ben. A tulajdonosi döntések, a francia versenyhivatal állásfoglalása, valamint a francia és a lengyel versenyhivatal döntése függvényében két opciót tartanak nyitva. A végeredmény – az opció függvényében - összesen 40 vagy 32,5 millió eurós tőkeinjekció lehet.

A Pernod Ricard Afrikát tekinti a verseny új terepének, és ennek fényében stratégiai részvényessé válik a kontinens vezető e-kereskedelmi szolgáltatójában, a 14 országban aktív Jumiában. Az együttműködésbe a Pernod Ricard a fogyasztók mély ismeretét és a márkáit, a Jumia pedig digitális tudását adja. Utóbbi ráadásul az étel-házhozszállító Jumia Food-on és a Jumia Travel szállásfoglaló oldalon keresztül mintegy 25.000 szolgáltatóegységbe is el tudja majd juttatni a partner italait.

Az amerikai Constellation Brands 2028-ig összesen 100 millió dollárt fektet nők által alapított és/vagy vezetett alkoholpiaci startupokba. A cél a hölgyek helyzetbe hozása a cégen, az iparágon és a helyi közösségeken belül, miközben a Constellation Brands is innovatív ötletekkel és emberekkel, valamint fogyasztói tudással gazdagodhat. A tőkén kívül a támogatott vállalkozások az anyacég piaci ismereteire is támaszkodhatnak. Egyelőre két cég lépett be a programba: a 2012-ben alapított, texasi központú, családi receptek alapján palackozott koktélokat gyártó és forgalmazó Austin Cocktails, valamint az innovatív, prémium szeszesitalokat – például az Itz Spritz nevű gluténmentes, alkoholos-szódás italt – gyártó Vivify Beverages.

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5914524298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz