Az új márkaidentitás jobban tükrözi majd az innovációt és a louisianai gyökereket, egyúttal két új termékváltozatot is piacra dobnak.
A Bayou Rum a prémium, kézműves szeszesitalok kategóriájában versenyez, és a tulajdonos Stoli-csoport vezetője, Hugues Petrini elmondása szerint a cél, hogy az iparág leggyorsabban növekvő szegmense, a luxuskategóriás, „kortyolgatós” rumok piacvezetője és mércéje legyen. Ezt szolgálja a két újdonság, a Bayou Single Barrel Batch 001 és a Bayou XO Mardi Gras is.
Előbbi tételt Reiniel Vicente blendingmester választotta ki, majd két év négy hónapon keresztül rozswhiskys hordóban érlelték tovább, hogy elnyerje fűszeres, pillecukros, crème brûlée-s ízét.
A Mardi Gras 2019 első negyedévében kerül piacra üveg dekantálóban, fa záróelemmel, és az ünnepet idéző színes kaleidoszkóp-mintával. Színe sötét mahagóni, íze narancslekvárt, szilvát, feketeribizlit és Tupelo mézet idéz, lecsengése hosszú és füstös.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.