A Ketel One vodka arra biztatja a mixereket, hogy gondolják át, a koktéljaik segítségével hogyan gyakorolhatnának pozitív hatást a közösségükre.
A World Class 2018 versenysorozatban több mint tízezer mixer versenyzett hat hónapon át, 57 országban, míg a legjobb 56 bejutott az októberi döntőbe. Ott viszont – felismerve, hogy a mai fogyasztók a márkáktól a környezettudatosságot is elvárják – az egyik feladat az volt, hogy a hagyományos Ketel One koktélrecepteket, mint az Espresso Martini, Bloody Mary, Vodka Soda és Dutch Mule, a fenntarthatóság szellemében gondolják újra.
A dél-afrikai Travis Kuhn Bloody Mary-jével a helyi közösségnek teremtett munkalehetőséget: megtanította a helyieknek a friss zöldséglé elkészítését, a vállalkozásokat pedig arra bátorította, hogy a helyi termelőktől vásároljanak.
A panamai Enrique Auvert egy egész sor mixet készít helyben termesztett alapanyagokból, figyelve arra, hogy koktéljai zéró hulladékot termeljenek. Ezeket pop-up bárokban árulja, a bevételt pedig teljes egészében környezettudatossági oktatásra fordítja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.