Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Nőtt a Pernod Ricard negyedéves eladása

Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben nőtt a francia Pernod Ricard, a világ második legnagyobb szeszesitalgyártó cégének negyedéves eladása.

A vállalat azt közölte, hogy a szeptember végével záródott pénzügyi első negyedévében az eladásból származó bevétele éves összevetésben 10,4 százalékkal, 2,387 milliárd euróra emelkedett. Szakértők ennél kisebb, 7,4 százalékos bővülésre számítottak.

A cég termékei iránt különösen Indiában (+34 százalék) és Kínában (+27 százalék) nőtt a kereslet, miközben 2 százalékkal csökkentek az eladásai legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban.

A brit Diageo után második legnagyobb ágazati cég közlése szerint a bizonytalan geopolitikai és monetáris környezet ellenére továbbra is arra számít, hogy a folytatólagos tevékenységből eredő bevételek 5-7 százalékkal nőnek a folyó pénzügyi évben a tavalyi 6,3 százalékos bővülés után.

(Forrás: MTI, fotó: Pernod Ricard Facebook-oldala)

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7714317737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása