Tizenegy vezető szeszipari szereplő állapodott meg a Facebokkal, a Snapchattel, a Twitterrel és a YouTube-bal, hogy együttműködnek a gyermekek védelmében.
A frissen megalakult International Alliance for Responsible Drinking (Nemzetközi Szövetség a Felelős Alkoholfogyasztásért, IARD) célja, hogy új irányvonalakat fogalmazzon meg a sör, bor és égetett szeszesitalok felelősségteljes reklámozására, különös tekintettel a gyorsan növekvő népszerűségű közösségimédia-platformokra. A szövetség céljai a következők:
- Biztosítani, hogy a legfrissebb biztonsági megoldásokat alkalmazzák annak érdekében, hogy az alkoholos italok hirdetései csak azokat a felnőtteket érjék el, akik jogszerűen vásárolhatnak ilyen termékeket
- Megvizsgálni, hogy milyen további lépések szükségesek annak érdekében, hogy tovább csökkenjen annak az esélye, hogy kiskorúak is találkoznak ezekkel a hirdetésekkel
- Olyan megoldásokat fejleszteni, amelyekkel az embereknek nagyobb ellenőrzésük lesz afelett, látnak-e alkoholos reklámokat, és biztosítani, hogy kizárhassák ezeket.
A szövetség tagjai:
- Snapchat
- YouTube
- AB InBev
- Asahi
- Bacardi Limited
- Beam Suntory
- Brown Forman
- Carlsberg Group
- Diageo
- Heineken
- Molson Coors
- Pernod Ricard
- Kirin
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.