A Gordon’s Premium Pink Distilled Gin bizonyult az elmúlt évtized legsikeresebb új termékbevezetésének a szeszesital-piacon Nagy-Britanniában.
A Nielsen piackutató adatai a bevezetést követő 14 hét kiskereskedelmi eladásait mérik. Ezek alapján 2007 júniusa óta nem volt olyan új szeszesital, ami a Gordon’s Pink értékeit elérte volna. Az ital alapja egy 1880-as recept: a hagyományos gint a málna és eper édességével, valamint a ribizli fanyarságával bolondítják meg. Az Ibériai-félszigeten 2017 májusában, Nagy-Britanniában 10 héttel később dobták piacra az újdonságot, országos reklámkampánnyal, valamint digitális és közösségimédia-támogatással. Az ellátási lánc optimalizálása és a jó partnerkapcsolatok segítettek abban is, hogy az italnak ne teljen fél évbe eljutni a boltok polcaira. 2017 szeptemberében a Gordon’s Pink megjelent Írországban, Olaszországban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, a Benelux államokban és Dániában, nemrég pedig Észak-Amerikában és Ausztráliában is.
Időközben Nagy-Britanniában a Kantar TNS fogyasztói felmérésén az év termékének választották alkohol kategóriában, a The Grocer’s kiskereskedelmi szaklaptól pedig az év termékbevezetésének járó díjat nyerte el a szegmensben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.