Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Likőrből desszert

2018-ban a Bailey’s eladásai globálisan 6, Észak-Amerikában 11 százalékkal nőttek, miután az italt felnőtt kényeztetésként kezdték reklámozni.

baileys-treat.jpg

A gyártó piackutatásai azt mutatták, hogy sok ember kedvenc itala a Bailey’s, viszont ritkán találnak alkalmat a fogyasztására. Erre válaszul likőrből „prémium felnőtt kényeztetéssé” pozícionálták át a márkát, és a kommunikációval is ezt támogatták.

Számos új fogyasztási alkalmat azonosítottak, saját digitális csatornáikra receptvideókat készítettek. Éttermekkel, bárokkal és kávézóláncokkal fogtak össze, hogy a Bailey’s az étlapra kerülhessen desszertként – jéggel, jégkrémre vagy kávéba öntve. A kiskereskedelemben a legfontosabb kávé- és desszertmárkák társaságában jelent meg az ital. Az olyan újítások, mint a vegán, mandulás Bailey’s Almande is segítettek a fogyasztói kör és a fogyasztási alkalmak bővítésében, ráadásul a desszertekkel együtt egyre több megosztható tartalom is született.

baileys-almonde.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5814166859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása