A baráti beszélgetéseket már nem kell azzal megszakítani, hogy a pincérre vadászunk vagy sorban állunk a pultnál.
A Pernod Ricard elszántan keresi az új technológiai megoldásokat, amelyekkel a fogyasztási élményt még tökéletesebbé teheti. A BlackSheep startuppal kötött partnerség keretében most a rendelésfelvételt újítják meg. Ehhez egy hálózatra kötött, NFC-csippel ellátott pohárra és egy webes alkalmazásra van szükség, amelyet le sem kell tölteni a telefonunkra, és három kattintással lehetővé teszi, hogy az asztalnál ülve új koktélt rendeljünk magunknak. A megoldást egyelőre a párizsi Plaza Havana Clubban, a márka nyári főhadiszállásán tesztelik.
Az app egyébként arra is lehetőséget ad, hogy otthon egyszerűen kikeverjük a kedvenc rumos koktélunkat, iletve könnyen beszerezzük a hozzávalókat – ugyanis úgy gondolták, sokakat az italkészítés vélt nehézségei tartanak vissza az otthoni koktélozástól.
A cég egyébként már a Malibu és a Mumm pezsgő esetében is próbálkozott a hálózatra kötött palackok koncepciójával, és további kísérleteket is tervez, amelyek a társasági italfogyasztás élményét fokozzák.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.