A legendás konyak a Cannes-i Filmfesztiválra egy limitált XO kiadással jelentkezett, míg a VSOP-t egy amerikai kinetikus művész bevonásával gondolták újra.
A Rémy Martin már 15 éve a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos partnere. Az idei, 71. fesztiválra is egy különleges, limitált kiadással készültek az XO változatból. A palack arany pöttyeit a régi mozik világító betűi ihlették. Az ital kizárólag a duty free üzletekben kapható.
A Rémy Martin VSOP grafikai világát az amerikai Matt W. Moore gondolta újra. A csomagoláson a Vectorfunk-nak nevezett absztrakt stílusban, geometriai formákból bomlanak ki az ital eredetére – a szőlőre és a szőlőlevélre -, valamint a mozgásra és misztikumra utaló jegyek, továbbá a márka kentaurja is. De az együttműködés nem korlátozódik az ital külsejére: az ARt (Augmented Reality Tour) alkalmazással számos nagyvárosban – köztük New York-ban, Londonban, Moszkvában és Sanghajban – is életre kel Moore vizuális univerzuma. Ez az ARKit technológia első márkázott alkalmazása a művészetek terén. Az alkalmazás iOS-re itt tölthető le.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.