Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Új nemzetközi kampányt indít a Johnnie Walker

A fő üzenet, hogy a jó whisky a legjobb embereket hozza össze – ugyanúgy, ahogy a Johnnie Walker a legjobb felföldi, islandi, speyside-i és alföldi párlatok házasításából születik.

johnnie_walker_campaign_1200x675_01.jpg

Az új kampány is a díjnyertes séta-ötletre épít, de ezúttal arra helyezik a hangsúlyt, hogy a cél mellett az is fontos, kik tartanak veled az úton. A vidám, könnyed hangulatú reklámok nemzetközi szinten jelennek meg a televízióban, online és közterületeken. Szeptemberig a Heathrow-i és edinburghi reptér termináljait is elárasztja a Scotch, illetve a British Airways fedélzeti képernyőin és a High Life fedélzeti magazin címlapján is láthatóak lesznek a márka reklámjai.

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8514033170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása