A Smirnoff és a LADbible közös, egyéves kampányt indított a befogadásért és az éjszakai élet kultúrájáért Nagy-Britanniában.
A Free To Be kampány célja, hogy a LADbible 62 millió követője körében erősítse az empátiát, és párbeszédet kezdeményezzen a kisebbségi csoportokkal az éjszakai életre fókuszálva. Merész kreatív anyagokkal próbálják lebontani a korlátokat, hogy olyan emberek is szóba elegyedjenek egymással, akik ezt eddig nehezen tartották elképzelhetőnek, vagy akár észre sem vették egymást. A kampány humoros és pozitív hangvétellel hívja fel a figyelmet a nemi identitás és a fogyatékkal élők kérdésére.
A partnerség első eredménye az Éjszakai műszak című rövid dokumentumfilm, amely inspiráló történeteket mutat be: egy női kidobóét, egy transznemű bartenderét és egy gendersemleges mosdót üzemeltető takarítóét.
Nicholas Cornbleet, a Smirnoff senior márkamenedzsere elmondta: „A befogadás a Smirnoff márka központi eleme, és a Free To Be izgalmas lehetőség arra, hogy a brit közönségnek megmutathassuk, a befogadó szemlélet mennyivel jobb közérzetet eredményez. Már bizonyítottuk az LMBT+ közösség iránti elkötelezettségünket, mivel évek óta partnerei vagyunk az LGBT Foundation-nek, a Pride idején rendszeresen futtatjuk #ChooseLove kampányunkat, a Smirnoff Equalising Music kezdeményezésünk célja pedig, hogy megduplázzuk a női és nem-bináris előadók számát a zenei headlinerek között.”
A cég tavaly futtatta „We’re Open” kezdeményezésének utolsó fejezetét, idén májusban támogatásáról biztosította az ENSZ Nemzetközi LMBTI Standardok az Üzletben projektjét, áprilisban pedig csatlakozott a nemzetközi Open for Business üzleti szövetséghez, melynek tagjai elkötelezettek az LMBT+ közösség tagjainak befogadása mellett, és hitet tesznek a sokszínűbb és befogadó társadalom előnyei mellett.
Arian Kalantari, a LADbible-csoport társalapítója ehhez hozzátette: „A Free To Be a tökéletes márkaegyüttműködés, amely a Smirnoff befogadó karakterét és a LADbible erejét és befolyását ötvözi, valamint összhangban van azzal a célunkkal, hogy a társadalom javát előmozdító kampányokat alkossunk.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.