Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Pride Special: A Smirnoff a befogadásért

A Smirnoff és a LADbible közös, egyéves kampányt indított a befogadásért és az éjszakai élet kultúrájáért Nagy-Britanniában.

the-night-shift_michelle.jpg

A Free To Be kampány célja, hogy a LADbible 62 millió követője körében erősítse az empátiát, és párbeszédet kezdeményezzen a kisebbségi csoportokkal az éjszakai életre fókuszálva. Merész kreatív anyagokkal próbálják lebontani a korlátokat, hogy olyan emberek is szóba elegyedjenek egymással, akik ezt eddig nehezen tartották elképzelhetőnek, vagy akár észre sem vették egymást. A kampány humoros és pozitív hangvétellel hívja fel a figyelmet a nemi identitás és a fogyatékkal élők kérdésére.

A partnerség első eredménye az Éjszakai műszak című rövid dokumentumfilm, amely inspiráló történeteket mutat be: egy női kidobóét, egy transznemű bartenderét és egy gendersemleges mosdót üzemeltető takarítóét.

Nicholas Cornbleet, a Smirnoff senior márkamenedzsere elmondta: „A befogadás a Smirnoff márka központi eleme, és a Free To Be izgalmas lehetőség arra, hogy a brit közönségnek megmutathassuk, a befogadó szemlélet mennyivel jobb közérzetet eredményez. Már bizonyítottuk az LMBT+ közösség iránti elkötelezettségünket, mivel évek óta partnerei vagyunk az LGBT Foundation-nek, a Pride idején rendszeresen futtatjuk #ChooseLove kampányunkat, a Smirnoff Equalising Music kezdeményezésünk célja pedig, hogy megduplázzuk a női és nem-bináris előadók számát a zenei headlinerek között.”

A cég tavaly futtatta „We’re Open” kezdeményezésének utolsó fejezetét, idén májusban támogatásáról biztosította az ENSZ Nemzetközi LMBTI Standardok az Üzletben projektjét, áprilisban pedig csatlakozott a nemzetközi Open for Business üzleti szövetséghez, melynek tagjai elkötelezettek az LMBT+ közösség tagjainak befogadása mellett, és hitet tesznek a sokszínűbb és befogadó társadalom előnyei mellett.

Arian Kalantari, a LADbible-csoport társalapítója ehhez hozzátette: „A Free To Be a tökéletes márkaegyüttműködés, amely a Smirnoff befogadó karakterét és a LADbible erejét és befolyását ötvözi, valamint összhangban van azzal a célunkkal, hogy a társadalom javát előmozdító kampányokat alkossunk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5714029478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása