A My Edition online alkalmazással készült italok a felhasználó egyéni ízpreferenciáit tükrözik.
Az egyelőre az Egyesült Királyságban és Spanyolországban futó tesztprogramot a Johnnie Walker és anyacége, a Diageo Futures Team nevű csapata, valamint a valós idejű, személyre szabott ízfelfedezésben utazó Vivanda technológiai támogatásával.
David Gates, a Diageo Futures vezetője elmondta, hogy a My Edition alkalmazás néhány egyszerű kérdést tesz fel a felhasználónak, majd gépi tanulás és egy saját algoritmus használatával a kapott ízprofilhoz hozzárendeli a hat egyedi, máshol nem kapható Johnnie Walker blend - Könnyű & Pikáns, Gazdag & Komplex, Friss & Könnyed, Gazdag & Füstös, Gazdag & Gyümölcsös, Vibráló & Fűszeres - egyikét.
Ezután nem csak a címke szabható testre, de a palackra is egyedi gravírozás kérhető – majd az elkészült terméket a megrendelő, vagy az általa megajándékozni kívánt személy részére házhoz is szállítják.
Ha a teszt sikerrel jár, más országokra és új italokra is kiterjeszthetik majd.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.