Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Iszunk

A magyar értelmiség előtt két út áll...

Jó évet zárt a Rémy Cointreau

A 7,2 százalékos organikus növekedéshez a limitált kiadású prémium konyakok is nagyban hozzájárultak.

remy-martin-photo-remymartin_carteblanche_dinnertable-3600x2401.jpg

A március végén zárult 2017/18-as pénzügyi évben a Rémy Cointreau cégcsoport 1,13 milliárd eurós bevételt ért el, ami a devizaárfolyamok és a konszolidációs kör változásainak kizárásával 7,2 százalékos organikus növekedésnek felel meg. A Csoportmárkák 9,2, ezen belül a Rémy Martin Ház konyakjai 13,2 százalékos növekedést produkáltak. A Likőrök és Szeszesitalok szegmens 4 százalékkal növekedett, a Partnermárkák a disztribúciós változások nyomán 10 százalékkal csökkentek. A legjobban az ázsiai-Csendes-óceáni térség – különösen Kína, Szingapúr, Japán és az új maláj leányvállalat – teljesítettek. Az amerikai kontinensen az Egyesült Államok és Kanada mutatott szolid növekedést, míg az európai, közel-keleti és afrikai régióban elsősorban Oroszország, Közép-Európa és az Egyesült Királyság volt erős.

Rémy Martin Ház

A szegmens elsősorban Kínában, az Egyesült Államokban, Oroszországban és a vámmentes üzletekben teljesített jól. A konyakok körében továbbra is működni látszik a magasabb értékű termékekre koncentráló stratégia. A Rémy Martinnál ennek elemei voltak a Carte Blanche à Baptiste Loiseau limitált kiadás; az Egyesült Királyságban, Oroszországban és Kínában megnyitott pop-up üzletek; valamint az XO konyak kommunikációs támogatása. Emellett a LOUIS XIII kiadta a The Legacy limitált változatot (kristály magnum palackban, a pincemesterek négy generációjának aláírásával), valamint elindította a századik születésnapi kampány második filmjét, Pharrell Williams főszereplésével.

Likőrök és szeszesitalok

A Cointreau Ház gyorsan terjeszkedett az újabb piacain, különösen Kínában és Oroszországban, és az Egyesült Államokban is jó évet zárt. A márka új, nemzetközi marketingkampányt indít, és építeni terveznek a Margarita koktél 70. születésnapjára is, amelynek a Cointreau az egyik eredeti alapanyaga.

A Metaxa Ház 12 Stars változata különösen Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban és Oroszországban volt sikeres, valamint jó eredményeket ért el a vámmentes üzletekben is.

metaxa-12-stars-flacon.jpg

A Mount Gay és a St-Rémy esetében az áremelési törekvések az értékesített mennyiséget kissé visszavetették.

A Progressive Hebridean Distillers ginje, a The Botanist elsősorban a mixerek körében népszerű, a Westland és a Domaine des Hautes Glaces single malt-ok pedig a kulcspiacaikon jól teljesítettek.

A bejegyzés trackback címe:

https://iszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5713849064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Iszunk

Hiánypótlónak szánt hírblog. Borokról, (kézműves) sörökről sokan írnak, egyéb italokról meg szinte senki. Hazai és nemzetközi hírek, újdonságok, különlegességek. Egészségünkre!

Állandó oldalak

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása